kvitka -

Elkötelezettek vagyunk a városi zöldítés iránt. Pálmák, páfrányok, fikuszok vagy egy friss csokor a vázába, nálunk mindet beszerezheted már nem csak parányi II. kerületi dzsungelünkben, hanem webshop-on keresztül is.

Rendelések átvétele és korlátozott kiszállítás üzletünk nyitvatartási idejében lehetséges.

Nyitvatartásunk:
szerda: 12:30-19:00
csütörtök: 12:30-19:00
péntek: 12:30-19:00
szombat-vasárnap-hétfő-kedd: zárva

A fentitől eltérő rendkívüli nyitvatartásról mindig Facebook és Instagram bejegyzésben értesítjük vásárlóinkat.

GYIK

Heti csokor? Kiszállítás? ...

Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány hasznos információt.

Kiszállítással rendelhetek? Hogyan szállítottok?

Jelenlegi tudásunk szerint adójogszabályi változások miatt 2022.09.01.-től nem tudjuk kiszállítani a rendeléseket, ezért csak személyes átvétel lehetséges. Ezzel együtt az üzletünk környékén díjmentesen eljuttatjuk a rendeléseket a következő irányítószámokhoz tartozó címekre: 1011,1015,1027. -térkép-

FONTOS! Budapest egész területén házhozszállítással megkaphatod csokrainkat, növényeinket, ha az Édesváros vagy Bolo oldalakon keresztül rendelsz a kvitkából!

Milyen határidővel vállaljátok a kiszállítást?

A lehetőségünkhöz mérten és a te igényeid szerint szállítunk! A Különböző termékeink esetében:

  • Virágcsokrok: megrendeléstől számítva 72 órán belül, de 24 órán belüli vagy akár azonnali szállítást is tudunk vállalni, ez a bolti készlettünktől függ, erről egyeztetünk veled.
  • Heti csokor: szerdai, csütörtöki vagy pénteki napokon egyeztetés szerint
  • Szobanövények: virágpiaci/beszállítói készlettől függően 72 órán belül
  • Szárazvirág csokrok/kompozíciók: 72 órán belül

A megrendeléseket általában másnapra teljesíteni tudjuk, ha a megrendelés kedden vagy szerdán érkezik be hozzánk. A megjegyzés mezőben megadhatod, hogy melyik napszakban szeretnéd, hogy szállítsunk.

Mikor van nyitva az üzlet?

A weboldalunkon bármely nap 0-24 óra között adhatsz le rendelést. A Bem József utcai virágüzletünk aktuális nyitvatartását a Google profilunkban mindig frissítjük, ezért a jelelegi nyitvatartási időt itt tudod ellenőrizni. (Egyéb oldalakon szereplő nyitvatartási idő esetenként nem a valóságot mutatja.)

Előfordul, hogy beszerzés vagy szállítás miatt később tudunk nyitni vagy hamarabb zárunk. Ezt Instagram illetve Facebook oldalunkon szoktuk jelezni.

Mi az a heti csokor?

A heti csokor egy szolgáltatás a kvitkától, aminek megrendelésével minden hét ugyanazon napján kiszállítunk egy friss csokrot hozzád. A heti csokor szolgáltatást a webshopunkban tudod megrendelni tetszőleges számú (legalább 4) alkalomra/hétre. A megrendelés után neked nincs más tennivalód, a kiválasztottak alapján mi rendszeresen szállítjuk a virágcsokrot neked, hogy mindig friss virág legyen a kedvenc vázádban.

2022 szeptember 1.-től nem tudunk kiszállítani. A lehetőségekről kérjük érdeklődj telefonos elérhetőségünkön.

Miért nem lehet konkrét kép alapján konkrét csokrot rendelni?

Mert minden csokrunk egyedi és egyedileg válogatjuk hozzá a virágokat az évszak legszebbjeiből. A legtöbb virágküldő szolgáltató konkrét csokrokat kínál, melyekben egész évben ugyanaz a 4-5 féle közismert importált virág ismétlődik. Mi az üzletünkben mindig szeretünk az évszaknak megfelelő, hazai termelőktől származó virágokat kínálni csokrainkban, melyeket hetente többször magunk válogatunk a virágpiaci kínálatból. Örömmel tölt el minket, ha visszatérő vásárlóinktól pozitív visszajelzéseket kapunk arról, hogy nálunk az ízlésüknek megfelelő, természetesebb, változatosabb virágcsokrot kapnak, mint máshol. A webshopunkban sem szeretnénk lemondani erről, így – mivel minden egyes beszerzést személyesen magunk intézünk – nincs két egyforma csokor. Biztosíthatunk, hogy minden egyes megrendelt csokrot, az aktuálisan nyíló legszebb virágokból, gondos odafigyeléssel és a megszokott (képeken is látható) stílusban készítünk el.

A virágcsokroknál mit jelent a ``csokorérték``?

Virágcsokrainkat mindig az aktuális évszak legszebb virágaiból készítjük a képeken is látható stílusban. A csokorérték kiválasztásával megadhatod, hogy mennyi legyen a megrendelt csokor ára/értéke és mi abból az összegből a legteljesebb virágcsokrot készítjük el neked.

Küldhetek más részére is meglepetés csokrot tőletek? Üdvözlőkártyát tudtok mellékelni?

Igen! Kérjük jelezd a megrendeléskor a megjegyzésrovatban és a kiszállítást eszerint intézzük. Az üdvözlőkártya szövegét szintén a megjegyzésrovatban küldd el nekünk, amit egy szép textúrájú bilétán mellékelünk a csokorhoz.

Elérhetőségeink

+36 30 6258 358

info@kvitka.hu

1027 Budapest, II. ker. Bem József utca 8.

Cégadatok

Vagrin Éva e.v.

adószám: 56334249-1-41

Székhely: 1027 Budapest, II. ker. Bem József utca 8.

You don't have permission to register