GYIK
Heti csokor? Kiszállítás? ...
Gyakran ismételt kérdések
Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány hasznos információt.
Kiszállítással rendelhetek? Hogyan szállítottok?
Jelenlegi tudásunk szerint adójogszabályi változások miatt 2022.09.01.-től nem tudjuk kiszállítani a rendeléseket, ezért csak személyes átvétel lehetséges. Ezzel együtt az üzletünk környékén díjmentesen eljuttatjuk a rendeléseket a következő irányítószámokhoz tartozó címekre: 1011,1015,1027. -térkép-
FONTOS! Budapest egész területén házhozszállítással megkaphatod csokrainkat, növényeinket, ha az Édesváros vagy Bolo oldalakon keresztül rendelsz a kvitkából!
Milyen határidővel vállaljátok a kiszállítást?
A lehetőségünkhöz mérten és a te igényeid szerint szállítunk! A Különböző termékeink esetében:
- Virágcsokrok: megrendeléstől számítva 72 órán belül, de 24 órán belüli vagy akár azonnali szállítást is tudunk vállalni, ez a bolti készlettünktől függ, erről egyeztetünk veled.
- Heti csokor: szerdai, csütörtöki vagy pénteki napokon egyeztetés szerint
- Szobanövények: virágpiaci/beszállítói készlettől függően 72 órán belül
- Szárazvirág csokrok/kompozíciók: 72 órán belül
A megrendeléseket általában másnapra teljesíteni tudjuk, ha a megrendelés kedden vagy szerdán érkezik be hozzánk. A megjegyzés mezőben megadhatod, hogy melyik napszakban szeretnéd, hogy szállítsunk.
Mikor van nyitva az üzlet?
A weboldalunkon bármely nap 0-24 óra között adhatsz le rendelést. A Bem József utcai virágüzletünk aktuális nyitvatartását a Google profilunkban mindig frissítjük, ezért a jelelegi nyitvatartási időt itt tudod ellenőrizni. (Egyéb oldalakon szereplő nyitvatartási idő esetenként nem a valóságot mutatja.)
Előfordul, hogy beszerzés vagy szállítás miatt később tudunk nyitni vagy hamarabb zárunk. Ezt Instagram illetve Facebook oldalunkon szoktuk jelezni.
Mi az a heti csokor?
A heti csokor egy szolgáltatás a kvitkától, aminek megrendelésével minden hét ugyanazon napján kiszállítunk egy friss csokrot hozzád. A heti csokor szolgáltatást a webshopunkban tudod megrendelni tetszőleges számú (legalább 4) alkalomra/hétre. A megrendelés után neked nincs más tennivalód, a kiválasztottak alapján mi rendszeresen szállítjuk a virágcsokrot neked, hogy mindig friss virág legyen a kedvenc vázádban.
2022 szeptember 1.-től nem tudunk kiszállítani. A lehetőségekről kérjük érdeklődj telefonos elérhetőségünkön.
Miért nem lehet konkrét kép alapján konkrét csokrot rendelni?
Mert minden csokrunk egyedi és egyedileg válogatjuk hozzá a virágokat az évszak legszebbjeiből. A legtöbb virágküldő szolgáltató konkrét csokrokat kínál, melyekben egész évben ugyanaz a 4-5 féle közismert importált virág ismétlődik. Mi az üzletünkben mindig szeretünk az évszaknak megfelelő, hazai termelőktől származó virágokat kínálni csokrainkban, melyeket hetente többször magunk válogatunk a virágpiaci kínálatból. Örömmel tölt el minket, ha visszatérő vásárlóinktól pozitív visszajelzéseket kapunk arról, hogy nálunk az ízlésüknek megfelelő, természetesebb, változatosabb virágcsokrot kapnak, mint máshol. A webshopunkban sem szeretnénk lemondani erről, így – mivel minden egyes beszerzést személyesen magunk intézünk – nincs két egyforma csokor. Biztosíthatunk, hogy minden egyes megrendelt csokrot, az aktuálisan nyíló legszebb virágokból, gondos odafigyeléssel és a megszokott (képeken is látható) stílusban készítünk el.
A virágcsokroknál mit jelent a ``csokorérték``?
Virágcsokrainkat mindig az aktuális évszak legszebb virágaiból készítjük a képeken is látható stílusban. A csokorérték kiválasztásával megadhatod, hogy mennyi legyen a megrendelt csokor ára/értéke és mi abból az összegből a legteljesebb virágcsokrot készítjük el neked.
Küldhetek más részére is meglepetés csokrot tőletek? Üdvözlőkártyát tudtok mellékelni?
Igen! Kérjük jelezd a megrendeléskor a megjegyzésrovatban és a kiszállítást eszerint intézzük. Az üdvözlőkártya szövegét szintén a megjegyzésrovatban küldd el nekünk, amit egy szép textúrájú bilétán mellékelünk a csokorhoz.